Veiligheid, beschikbaarheid en comfort van uw lift hangen voor een belangrijk deel af van de kwaliteit van de serviceverlening. Serviceverlening bestaat uit preventief onderhoud, reparaties en verhelpen van storingen.
Afspraak = Afspraak
PREMIUM Liften voert volwaardige preventieve onderhoudsbeurten uit op basis van een gewaarborgde checklist en de NEN-13015. De onderhoudsfrequentie wordt gebaseerd op de aard
en gebruik van de liftinstallatie.
“Wij voeren altijd de overeengekomen onderhoudsbeurten uit.”
Experts in Techniek
Veiligheid heeft bij PREMIUM Liften de hoogste prioriteit. Voor u als gebruiker en ook de veiligheid van onze medewerkers. Wij investeren daarvoor in voldoende, goed en veelzijdig opgeleid personeel. Onze monteurs hebben kennis en ervaring om problemen te onderkennen en op te lossen of een oplossing voor te dragen.
“Wij doen onze werkzaamheden in een keer goed.”
24/7 Service
PREMIUM Liften is altijd bereikbaar voor vragen en beschikbaar voor werkzaamheden. Bij calamiteiten staan onze monteurs paraat om de snelst mogelijke oplossing aan te dragen. Wanneer werkzaamheden buiten normale kantoortijden moeten worden uitgevoerd zullen we hier een oplossing voor vinden.
“U krijgt altijd contact met een persoon waar u uw vraag, verzoek of klacht kunt uiten.”